...

Jag känner dig såpass väl så att jag vet hur du fungerar.
Jag vet att du fortfarande älskar mig.
Jag vet att du fortfarande går in och läser min blogg.
Jag vet att du fortfarande tänker på stunderna vi hade tillsammans.
Jag vet att du ångrar allt du en gång gjorde fel.
Jag vet att du aldrig kommer att glömma mig.
Och vet du varför?
Jo för att du kommer aldrig någonsin få en tjej som mig.
Jag är tjejen som alltid ställt upp.
Jag är tjejen som alltid kom tillbaka.
Jag är tjejen som aldrig gav upp.
Men vet du vad?
Jag är jävligt glad att jag till slut gjorde det.
Jag är glad över att allt är slut.
Jag är glad över att jag inte behöver ha någonting mer med dig att göra.
Jag är framför allt glad att du gav mig en anledning till allt detta.
Detta är ett avslutat kapitel.
Föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0