...

Jag älskar ditt leende.
Jag älskar ditt skratt.
Jag älskar ditt sätt att krama mig.
Jag älskar när du betalar och ignonerar mig när jag försöker.
Jag älskar hur du får mig att känna mig säker.
Jag älskar hur du får mig att tro.
Jag älskar att jag tror på dig.
Jag älskar att du är tålmodig.
Jag älskar att det är okej för dig att jag behöver ta det lugnt.
Jag älskar din lukt.
Jag älskar att hångla med dig.
Jag älskar när vi sover hos varandra.
Jag älskar att vakna upp bredvid dig.
Jag älskar att du valde mig.
Jag älskar att du bevisade att jag som blivit sårad kan älska igen.
Jag älskar att du fixade det som han en gång hade sönder utan att veta om det.
Jag älskar att du är det bästa som någonsin hänt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0