...

Vilket år.
Jag fyllde 18.
Började ränna på Lobby.
Som jag förövrigt blev förälskad i.
En förälskelse som höll i sig ett par månader.
Jag har druckit vin.
Spytt i en och annan buske, toalett och handfat.
Träffat massor med nya vänner.
Träffat ännu mer killar.
Hånglat
Blivit kär.
Blivit dumpad.
Vuxit som människa.
Varit ute och rest.
Thailand, och Alanya två vändor.
Stått på konsert och skrikit.
Druckit ännu mer vin.
Köpt en iPhone som blivit min andra halva.
Flyttat in på Björkgatan 5.
Flyttat ut från Björkgatan 5.
Ramlat i mina högaste klackar.
Alldeles för många gånger.
Tagit körkort!
Åkt massor med bil.
Ätit alldeles för mycket hamburgare och rört min kropp alldeles för lite.

Insett att jag har världens bästa jobb och världens bästa vänner.
Just därför ska jag fira den sista kvällen på detta underbara år tillsammans med mina finaste vänner.
Trerätters middag och massor med vin.
Utan dom hade jag inte klarat en dag här på jorden.
Älskade vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0