2011.02.14

Alla hjärtans dag idag.
Började med att ägna lite tid på gymmet idag.
Det slog mig att träning inte är min grej.
Fast det slog mig också att jag saknar känslan när man har kört hårt & känner att man förtjänar en påse med chips framför tvn.
Efter att inte ha blivit allt för svettig på gymmet insåg jag att jag & mina vänner förtjänar en påse med chips framför tvn.
Fast det blev en kladdkaka istället.
Myste alltså på Kyrkåsen.
Matte B prov imorgon.
Inbillar att jag kommer klara det.
Hoppas att jag klarar det.
Jag vet att jag kommer klara det.
Fick två rosor i skolan idag också.
Två söta personer som tyckte att jag var värd det.
Om jag bara visste vilka ni var så skulle jag tacka er tusen gånger om.
Nu ska jag mysa med min finaste mamma och inbilla mig att jag inte behöver plugga mer.
Jag kan ju faktiskt ganska mycket om räta linjer och allt det där.

Kommentarer
Postat av: mormor

Du måste ha världens lyckligaste mamma, som får så fina komplimanger jämt av dej.

2011-02-15 @ 13:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0