2011.02.19

Ibland när jag jobbar så händer det att folk glömmer ta ut sitt kort när dom betalat hos oss eftersom vi har att man ska betala med chip.
För mig är(har) det varit helt obegripligt hur man kan glömma kortet.
Jag & Ida har verkligen stått och tyckt att människor som glömmer kortet är helt borta.
I dessa lägen brukar jag alltid säga till kunden: Du, glöm inte ditt kort!
Nu till poängen.
Gick in på Coop Forum och skulle köpa lite dumle. Varför jag var där är inte behövande att veta i detta sammanhang.
I alla fall.
Gick därifrån.
En stund senare.
ETT KUNDMEDELANDE!
ANNIKA GUSTAFSSON, KONTAKT COOP FORUM KIOSK OCH SPEL!
Jag tror att mitt hjärta stanna för en sekund.
Kanske två.
Trodde att någon drev med mig.
Ingen drev med mig.
Jag hade helt enkelt bara glömt mitt kort kvar när jag skulle betala.
Jag är lika borta som alla andra.
Men det är kanske sådana här saker som gör en till den man är idag.
Härdanefter ska jag aldrig mer glömma mitt kort någonstans i Valbo Köpcentrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0