17 januari.

Hoppade av bussen några hållplatser tidigare idag för att jag skulle få lite extra motion.
Fast.
Okej.
Hade inget val.
Lära hämta ut paket.
Fick gå från ICA.
Tyckte själv att jag var jätteduktig då jag inte har ansträngt mig speciellt mycket det senaste halvåret.
För att inte tala om dom senaste 14 dagarna jag har spenderat i Thailand.
Där man köpte donuts från solstolen.
Där man åkte tuk tuk i 15 minuter istället för att gå hem som tog 5 minuter.
Där man kunde dricka så mycket Coca-Cola så man hade råd med.
Där man skämde bort sig själv med massage varannan dag.
Där man kände hur solen stekte på ens bleka kropp.
Där man slapp få tanken "Hmm, vad ska jag äta idag i skolan..? Fil eller sallad?"
Där man kunde strosa runt i minishorts och ett par sköna sandaler.
Ja, ni förstår.
14 riktigt lata dagar som jag har njutit av fullt ut.
Vill bara tillbaka.
Ville bara stanna ett litet tag till.
Nu är jag tillbaka till vardagen igen.
Orkar inte.
Har så mycket som jag måste ta tag i.
Så mycket jag vill göra.
Så lite tid.
Längtar redan till nästa resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0