...

Jag älskar mina vänner.
Nya som gamla.
Killar som tjejer.
Långa som korta.
Alla mina vänner är helt underbara.
Och vet ni varför?
Jo för att dom är mina vänner.
Dom som man kan snacka skit med i skolan.
Dom som man kan snacka skit med på jobbet.
Dom som man kan snacka med om vilka snygga killar man ska hångla med i helgen.
Dom som man kan sitta framför datorn och kolla på snygga killar på Facebook.
Dom som står utanför och fryser när man väntar på sin jacka.
Dom som hälsar på när man jobbar.
Dom som bjuder på middag.
Dom man bjuder på en öl för dom inte har pengar.
Dom som älskar att dansa precis som jag.
Dom som låter en sova över för att man inte kommer ut till Stensätra en sen lördagkväll.
Dom som hoppar sin egen matlåda för att luncha med en.
Ja, alla dessa vänner betyder sjukt mycket för mig.
Bara så ni vet.
2/5 dagar avklarade på Intersport.
3 återstår.
TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0