...

Vilken underbar vecka.
Druckit massor med vin.
Badat i kanalen.
Pussat en främling.
Dansat på ett räcke.
Ätit alldeles för mycket fet mat.
Druckit ännu mer vin och shots.
Skrikit mig hes.
Sjungit på svenska klassiker.
Åkt båt.
Badat i fontänen.
Spelat brännboll.
Byggt ett sandslott.
Blivit myggbiten.
Klätt mig i Sverigekläder.
Målat håret i blå färg som inte gått ur.
Strukit mina nya shorts med för varm temperatur så dom gick sönder.
Varit alldeles för bakfull.
Ätit bakismat.
Dansat mig svettig.
Kramat alla mina vänner och berättat hur mycket dom betyder för mig.
Imorgon avslutar vi denna underbara vecka med en helt underbar student.

Tack till mina fina klasskamrater för dessa underbara år.
Tre år som varit fyllda med glädje, tårar och vänskap för resten av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0