...

Det finns människor som får mig på dåligt humör.
Vad tjänar man på att vara otrevlig, sur eller bara allmänt negativ?
Ingenting.
Jag önskar att fler chefer är trevliga och uppmuntrar sina medarbetare.
Det är ju faktiskt chefen man ser upp till och respekterar.
Men man måste också kunna skratta och ha roligt med sin chef.
Som mannen jag träffade på bensinmacken ikväll.
Han sneglade över på min bil och frågade hur mycket den drog.
Vadå drog?
Tänkte jag.
Jag svarade bara: Det är mammas bil.
Jag är bara snäll som lånar den och åker med den tills det tar slut på bensin då vet jag att det är dags att tanka.
Han skrattade åt mig.
Och så pratade vi på tills jag tankat klart.
Det gjorde min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0