...

Det bästa som finns här i världen är att göra en annan människa glad. Det händer mig varje dag på jobbet. I lördags, tror jag det var, så ringde en dam. Hon trodde att hon hade glömt en påse med en blus som hon köpt på VILA hos oss. Det stämde. Hon bor i Dalarna. Jag kan bara tänka hur ledsen hon blivit när hon insett att hon glömt den. Idag fick vi ett fint vykort av henne. "Tack för att ni tog hand om min påse. Jag trodde aldrig jag skulle få använda min nya fina blus. Tänk att det finns så fina ärliga människor." Samtidigt som jag skickade hennes blus la jag ner ett par vantar till henne. "Gud Jul önskar vi från Intersport Valbo Köpcentrum." Jag hoppas verkligen att hon blir glad när hon får ett paket i brevlådan. Jag känner mig som världens bästa människa just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0