...

Älskade sommarlov. Tillsammans har vi haft massor med galna kvällar tillsammans. Kvällar fylld med en massa vin, sprit och goda drinkar. Tillsammans har vi svettats i Alanya, som jag förövrigt blivit kär i. Tillsammans så har vi åkt bil och spelade alldeles för hög musik. Tillsammans har vi grillat på massor av olika grillar. Tillsammans har vi bränt min bleka kropp och mitt ljusa hår. Vi har hunnit med så mycket. För att inte tala om hur mycket pengar jag har gjort av med. Hur många killar jag hånglat med och hur många McChicken Junior jag ätit. Det var roligt att ha dig här en sista gång. Älskade sommarlov. Jag kommer aldrig att ha sommarlov igen. Inte på samma sätt i alla fall. Snart är det slut på godis, kebab, vin och hamburgare mitt i veckan. Nu vill jag ha 3 september, ett galet Alanya och massa goda drinkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0