...

Vad är det för fel på dig? Jag bryr mig inte om det går bra för dig. Jag bryr mig inte om du träffat någon ny. Jag bryr mig inte. Förlåt. Men jag bryr mig inte om dig längre. Roligt för dig att du tänker flytta hemifrån. Du är ju trots allt 22 år. Eller har du fyllt? Jag har ingen aning. Du lever det livet som jag inte vill leva. Det är sjukt att jag vet att du fortfarande gör samma saker som då. För det är just så jag ser på det. Då. Då, när du och jag var vi. Jag vet att du tränar måndag, onsdag och torsdag. Jag vet att du jobbar måndag - fredag. 7 - 16. Jag vet att du spelar alldeles för mycket FIFA, FM och NHL. Jag vet att du vill bli kär. Jag vet att du köper ut till småtjejer. Jag vet så mycket som jag inte vill veta. Jag vet att du dricker minst fem liter cola i veckan. Jag vill inte veta det. Men jag njuter över att jag åker till Alanya om tre veckor. Jag njuter över att jag har världens bästa liv. Jag klagar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0