...

Helt sjukt att jag drivit denna blogg framåt i tre hela år. Från att vara 15 år, nykär och så oerfaren till en (läs: mognare) tjej som njuter av livet på bästa sätt. Som har ett bra jobb och tjänar sina egna pengar. Vem hade kunnat ana det när jag satt i Söderskolans datasal och var inne på MSN och chattade med mina vänner som satt i stolarna bredvid istället för att göra det jag skulle på lektionerna. När vi passade på att härja lite extra när inte läraren var där. Vem hade kunnat ana det? Det kunde jag inte ens ana för ett år sedan. Jag har massor av planer inför hösten som ni självklart kommer få ta del av. Mitt sista år i skolan. Ni ska få ta del av allt. Eller nästan allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0