24 januari.

Det är galet så mycket tid jag helt plötsligt fått.
Kom hem runt fyra idag från skolan.
Satte igång och pluggade på en gång.
Har fått mycket gjort på dom här tre timmarna.
Frågan är ju bara?
Vad ska jag göra med all den tid jag sparat?
I vanliga fall brukar jag kommma hem vid den här tiden.
Jag tror helt enkelt att jag får ägna lite tid åt mig själv.
Ett varmt bad, (vill skriva bok här men har så svårt att läsa böcker som bara är fantasier, finns ingen mening att läsa om någon tjej som lever ett dröm liv i Hollywood, hon finns ju ändå inte!) musik och lite tända ljus.
Imorgon är det min underbaraste mammas födelsedag.
(Om hon läser det här nu så får hon skylla sig själv) Jag hade tänkt köp med mig tårta eller någonting hem från skolan imorgon.
Det gäller att ge och få mina vänner.
Jag fyller ju somsagt snart också år.
53 dagar, 52? Någonting sånt är det kvar.
Gud vad jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0