...

Kände genast lite press på mig att jag ska skriva ett fint inlägg.
Men jag skriver ju som bäst när jag är mig själv.
Har köpt ännu några fler par skor dom här dagarna.
För att inte tala om hur mycket bil jag åkt med min andra familj.
Och hur mycket vi skrattat åt varandra.
Var in på bio i söndags.
Garvade läppen av mig.
Ätit alldeles för många trötta matlådor på jobbet.
Bestämt mig för att duscha men istället stått framför spegeln och bara gjort konstiga miner.
Skrivit en packlista till Turkiet.
Frågan är när jag ska finna tid att packa bara.
Hur mycket jag än vill att dagarna bara ska springa iväg så jag får komma till det där jäkla Alanya.
Lite mycket vill jag att det alltid ska vara en vecka kvar.
Ha någonting att längta efter.
Ha något att se framemot.
Idag hittar ni mig på körskolan.
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0