jag.

På sistonde har jag försökt skilja på en personlig blogg och en privat blogg.
Min är jävligt personlig.
Även fast några av er där ute som inte känner mig.
Ni vet en hel del om mig ändå.
Jag skulle kunna dela med mig om vad jag äter till frukost och vad det är för färg på mina trosor men känner inte att det är något lockande.
Därför ska jag ta mod att berätta lite saker som bara dom närmaste vet.
Jag brukar gråta rätt ofta.
Jag brukar klippa håret på mig själv då jag är för snål för att betala 400 kr för att toppa håret.
Nu ser min lugg ut som skit men det växer ju ut igen ;)
Jag brukar somna till filmer.
Jag älskar att ligga i sängen och kolla på dokumentärer.
Ibland är jag så mörkrädd så jag springer i på mitt rum och stänger dörren.
Jag har kommit över mitt beroende gällande att köpa väskor.
Nu har jag nog bara 7-8 stycken favoriter.
Jag brukar köpa grejer ibland bara för att det är billigt.
Jag tänker ofta på pengar.
Min dröm är att flytta till London och jobba som aupair efter studenten.
Jag brukar alltid gå upp på natten och äta yoghurt.
När jag cyklar brukar jag alltid räkna steck på vägen eller köra slalom mellan dom.
Jag är alltid ute i god tid när det gäller att åka buss.
Jag tror att jag är bättre i skolan än vad jag egentligen är.
Jag försöker inbilla mig att jag tycker om lakris och kaffe.
Jag önskar att jag hade en lillasyster/lillebror som spelade någon sport.
Trots att jag trivs som handen i handsken på Intersport så funderar jag på att byta praktikplats till hösten.
Jag tycker det är jättejobbigt att se min hy i ljuset.
Då syns nämligen allting.
Jag menar allt.
Därför brukar jag ofta ställa mig inne på mitt rum och dra ner persiennerna.
Jag verkligen älskar mitt hår.
Jag & min syster är på något sätt grymt lika fast ändå så olika.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0