Tur att jag jobbar nästa helg.

Det är nog inte fören nu jag har märkt vad det är jag missat under den här tiden.
Fredag.
Drack vin hos Viviane.
Åkte buss till Gävle.
Hoppade & skrek till Håkan Hellström
Gick ut på Goya.
Käkade kall hamburgare.
Sov med min fina syster.
Lördag
Åkte hem & duschade.
Borstade ur mitt lite allt för toviga hår.
Släkten kom på kalas.
Åkte tillbaka till Köpmangatan.
Drack massor med vin.
Gick ut.
Dansade.
Käkade hamburgare.
Skedade med Zebastian.
Söndag
Vaknade.
Kollade på Vem vet mest hela dagen.
Åkte hem.
Tänkte ha en myskväll framför BB.
Linnéa smsa:
Ska du med ut?
Jaa, jag antar att man bara lever en gång.
Åkte till grabbarna i Norrsätra.
Snodde en SAIK-sjal.
Sjöng bandylåtar.
Gick till Lobby.
Dansade.
Skrattade.
Blev arg.
Gick med mina fina vänner Linnéa & Camilla tillbaka till Norrsätra.
Åkte bil hem.
Måndag
Gick upp till skolan.
Var sjukt sliten.
Somnade.
Vaknade.
Somnade igen.
Vaknade.
Åt pizza.
Det ska väl kännas att man lever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0