...

När jag var ute och gick idag så kom jag och tänka på alla underbara människor man träffar när man är ute och reser.
På Peace&Love festivalen förra sommaren så träffade vi en massa trevligt folk.
Man kommer knappt ihåg hälften.
Och en sjuk sak som hände när vi sen samma sommar åkte till Cypern.
Vi hade precis varit inne på en nattklubb när vi bestämde oss för att gå vidare.
Vi går förbi ett gäng ungdomar i våran ålder.
Jag kollar länge.
Frågar Linnéa om hon inte kände igen en av killarna.
Nja svarade hon först.
Jag visste inte vad han hette eller vart jag hade sett honom, hade jag ens träffat honom förut?
Jag gick iallafall fram till honom och sa hej.
Han hoppar av glädje och skriker: Aaaaah! Annika!!!!!!
Jag visste fortfarande inte vad han heter.
Jag frågade medan han fortfarande hoppar:
Vart fan har jag träffat dig någonstans??
Peace&Love ju för fan!!!! Vi festade ju med er flera kvällar!
Haha vad världen är liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0