...

Vad har hänt under det här året? 
Var tillsammans med en människa som jag aldrig trodde skulle lämna mig. 
Han lämnade mig. 
Festade alldeles för mycket. 
Fick hyra en lägenhet under sommaren. 
Festade ännu mer.
Insåg att fireball var en alldeles underbar dryck.
Åkte till Alanya med min bästa vän. 
Blev en helt ny människa efter det. 
Gjorde saker som jag aldrig trodde jag skulle göra. 
Blev impulsiv.
Festade ännu mer. 
Skaffade mig ännu en ny lägenhet. 
Min tjej flyttade till Oslo. 
Träffade Zanyar. 
Och där är jag nu. 
Med en människa som jag tycker om så mycket. 
Pendlar mellan Sandviken och Uppsala för att få vara med honom. 
Aldrig känt mig mer uppskattad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0